Co stało się inspiracją do stworzenia tego portalu?

Nie od dziś wiadomo, że wysyłanie oraz odbieranie paczek staje się coraz bardziej powszechne i popularne. Atrakcyjne ceny przewoźników, szybkie terminy dostawy, dogodne sposoby doręczenia i wysyłania przesyłek sprawiają, że z każdym rokiem rośnie liczba osób korzystających z usług kurierów.

Jednak zdarza się tak, że zamówiony towar nie spełnia oczekiwań lub został uszkodzony w trakcie transportu albo – jak się okazało po rozpakowaniu paczki – posiada wadę fabryczną. W takich sytuacjach każdy odbiorca zastanawia się, czy i w jaki sposób może zwrócić przesyłkę i kto ponosi koszta ponownego transportu do nadawcy.Sami niejednokrotnie musieliśmy zwracać towar, niekiedy okazywało się, że z różnych przyczyn nie jest to możliwe. Szukając informacji na temat sytuacji, w jakich zwrot jest możliwy, okazało się, że wiele osób szuka na ten temat wiarygodnych artykułów.

Narodził się wtedy w nas pomysł na stworzenie miejsca, które gromadziłoby najważniejsze kwestie związane z odesłaniem towaru do nadawcy i przedstawienia kiedy oraz na jakich zasadach można takiego zwrotu dokonać. Chociaż to prawne zapisy określają jego warunki, nie każdy wie, czy jego sytuacja kwalifikuje się do odesłania bezpłatnego towaru do sklepu.